Utrudnienia na linii WKD w dniu 22.04.2017 (ZAKOŃCZONE)

AKTUALIZACJA GODZ. 10:40:

Ok. godz. 10:35 zakończono czynności w rejonie przystanku osobowego "Podkowa Leśna Zachodnia" i wznowiono ruch pociągów na całej długości szlaku Grodzisk Mazowiecki Radońska - Podkowa Leśna Główna. Aktualnie ruch pociągów na całej linii WKD może odbywać się bez przeszkód. Trwa przywracanie rozkładowej organizacji ruchu pociągów. Szacowany termin przywrócenia rozkładowej organizacji ruchu - do godz. 12:00.


AKTUALIZACJA GODZ. 9:50:

Kontynuacja zabezpieczania torowiska i sieci trakcyjnej w rejonie przystanku osobowego "Podkowa Leśna Zachodnia". Szacowany termin zakończenia: ok. godz. 12:00.


Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi ok. godz. 6:00 na odcinku linii kolejowej nr 47 pomiędzy stacją "Podkowa Leśna Główna" i przystankiem osobowym "Podkowa Leśna Zachodnia" wystąpiły osunięcia drzew na torowisko i sieć traycjną. Jedno z drzew uszkodziło sieć na odcinku Podkowa Leśna Główna - Podkowa Leśna Zachodnia, natomiast drugie w rejonie przystanku osobowego "Podkowa Leśna Zachodnia".

W związku z powyższym wstrzymany do odwołania został ruch pociągów na odcinku Podkowa Leśna Główna - Kazimierówka (tor w kierunku Grodziska Mazowieckiego). Na odcinku Podkowa Leśna Główna - Kazimierówka została uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Na odcinku Kazimierówka - Grodzisk Mazowiecki Radońska ruch pociągów będzie odbywać się według specjalnego rozkładu jazdy.

Ruch pociągów na pozostałych odcinkach do czasu usunięcia drzew z torowiska będzie odbywać się według specjalnej organizacji ruchu, w zależności od decyzji służb sterowania ruchem kolejowym.

Za wszelkie utrudnienia w podróżowaniu pociągami na linii WKD serdecznie przepraszamy.

Awaria kasy fiskalnej na p.o. Pruszków WKD (ZAKOŃCZONA)

 Aktualizacja godz. 09:40, 20.04.2017 r. 

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż przywrócona została możliwość zakupu biletów w kasie na p.o. Pruszków WKD. 


 Aktualizacja godz. 7:30, 20.04.2017 r.

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż w związku z ponownym wystąpieniem problemów technicznych do odwołania wstrzymana zostaje możliwość zakupu biletów w kasie na p.o. Pruszków WKD. Przypominamy, iż bilety WKD można nabyć w automacie biletowym lub kiosku znajdującym się na peronie WKD. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.


Aktualizacja godz. 10:00, 19.04.2017 r. 

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż przywrócona została możliwość zakupu biletów w kasie na p.o. Pruszków WKD. 

 


 

W związku z awarią kasy fiskalnej na p.o. Pruszków WKD, Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż do odwołania wstrzymana zostaje możliwość zakupu biletów. Przypominamy, iż bilety WKD można nabyć w automacie biletowym lub kiosku znajdującym się na peronie WKD. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Zakup wybranych biletów jednorazowych dostępnych w aplikacji SkyCash został przedłużony do dnia 31.03.2018 r.

Aktualizacja w dniu 20.03.2017 r. 

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż możliwość zakupu wybranych biletów jednorazowych dostępnych w aplikacji SkyCash została przedłużona do dnia 31.03.2018r. Zachęcamy wszystkich pasażerów do korzystania z tej możliwości zakupu biletów. 

 


Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż od dnia 11 stycznia 2017r. wprowadza pilotażową możliwość zakupu biletów jednorazowych WKD za pośrednictwem systemu SkyCash (do końca marca 2017r.).

W aplikacji SkyCash będzie można nabyć bilety wg taryfy normalnej, ulgi handlowej 45% i 50% oraz ulgi ustawowej 33%, 37%, 49%, 51%, 78%, 93%, 95% i 100%, na wszystkie strefy czasowe.

Jak pobrać aplikację?

Aby korzystać z możliwości zakupu biletów WKD przez SkyCash, wystarczy posiadać telefon komórkowy z systemem Android, iOS lub Windows Phone i zainstalować bezpłatną aplikację. Można to zrobić, wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com lub pobierając ją z dedykowanego sklepu z aplikacjami: Google Play, App Store lub Windows Phone Store.

SkyCash można też pobrać wysyłając SMS-a o treści 1 na numer 510-510-205 (opłata zgodna z cennikiem operatora). Podczas pierwszego uruchomienia aplikacji SkyCash w telefonie, użytkownik zostanie przeprowadzony przez krótki proces rejestracji.

Jak doładować konto?

Podobnie jak podczas zakupu w kasie, do kupna biletu przez komórkę potrzebne są środki pieniężne. SkyCash umożliwia dokonanie bezpiecznego zakupu za pomocą podpiętej karty lub z konta przedpłaconego SkyCash.

 Jak najszybciej doładować portmonetkę SkyCash?

  • Za pomocą karty płatniczej – wybierz jedną ze swoich zarejestrowanych kart płatniczych*, wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash oraz wymagany kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN. Transakcję potwierdź kodem PIN SkyCash. I już. Pieniądze lądują na Twoim koncie. Szybko, sprawnie, bez zbędnych skomplikowanych procesów.

*Aby dodać kartę, wybierz kafelek „Twoje karty płatnicze” z ekranu głównego aplikacji SkyCash. Następnie kliknij „Dodaj kartę”. Wpisz wymagane dane: Imię i Nazwisko posiadacza karty, Numer karty (wskazówka: numer karty możesz również wprowadzić za pomocą aparatu w swoim telefonie), Datę ważności karty. Nie zapomnij o zaakceptowaniu regulaminu „Centrum Kart SkyCash”. Po wszystkim dodajesz kartę.

  • Za pomocą Przelewów24 - wpisz kwotę, którą chcesz zasilić swoje konto SkyCash, a następnie wybierz swój bank i postępuj zgodnie z wskazówkami, które pojawią się na ekranie. Ekspresowo i bezboleśnie przeprowadzą Cię przez proces przelewu.

System SkyCash zapewnia bezpieczeństwo transakcji na poziomie kart kredytowych i bankowości elektronicznej. Potwierdza to przyznana przez Narodowy Bank Polski licencja Agenta Rozliczeniowego. Firma posiada ponadto certyfikat PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Oznacza to, że SkyCash spełnia światowe standardy mające na celu zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa we wszystkich środowiskach, w których przetwarzane są dane posiadaczy kart płatniczych.

Jak zakupić bilet?

  1. Uruchom aplikację w telefonie i wybierz kafelek KOLEJE REGIONALNE.
  2. Wybierz kafelek WKD – WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA.
  3. Wybierz strefę czasową, datę i godzinę wyjazdu oraz określ liczbę pasażerów i rodzaj przysługującej ulgi, po czym kliknij „Kup”.
  4. Wybierz metodę płatności – konto SkyCash lub kartę płatniczą.
  5. W celu potwierdzenia płatności:
    a) przy płatności z konta SkyCash wprowadź swój kod PIN podany przez Ciebie przy rejestracji, a następnie kliknij „Zapłać”.
    b) przy płatności kartą, wprowadź kod CVV/CVV2/CVC2/MPIN, a następnie kliknij „Zapłać”.
     
  6. Wyświetli się potwierdzenie, które oznacza, że Twój bilet został pomyślnie zakupiony.

Pobierz – Instrukcja zakupu biletów WKD

Kontrola biletów

Wszystkie zakupione bilety zostają automatycznie zapisane w pamięci telefonu i są dostępne w zakładce „Bilety do kontroli”, która jest dostępna na ekranie startowym aplikacji SkyCash oraz po wejściu w przewoźnika, czyli w tym przypadku WKD u góry po prawej stronie. Aby okazać bilet, nie trzeba mieć połączenia z Internetem.

Kontakt

W razie potrzeby pasażerowie mogą się kontaktować ze SkyCash pod adresem bok@skycash.com lub pod numerami telefonów: (22) 403 80 20 oraz (22) 403 80 40. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

Regulamin Użytkownika systemu SkyCash jest dostępny na stronie internetowej http://www.skycash.com/regulamin/

Szczegółowy regulamin usługiBilet przez telefon komórkowy w Warszawskiej Kolei Dojazdowej sp. z o.o. - pobierz

W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Regulaminu przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez spółkę Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. (RPO WKD).

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. zachęca wszystkich pasażerów do korzystania  z zakupu biletów WKD przez telefon komórkowy

 

Informacja w sprawie przekazania do eksploatacji urządzeń systemów ostrzegania w obrębie 8 przejazdów kolejowych na linii WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniu 27.02.2017 (poniedziałek) dokonano końcowego odbioru technicznego wraz z przekazaniem do eksploatacji zabudowanych urządzeń w ramach samoczynnego systemu ostrzegania na następujących 8 przejazdach kolejowych linii WKD:

  1. Reguły, ul. Regulska – km 12,931 (przystanek osobowy „Reguły”)
  2. Pruszków, ul. Dolna – km 14,229 (przystanek osobowy „Malichy”)
  3. Pruszków, ul. Sadowa – km 15,298
  4. Nowa Wieś, ul. Główna – km 19,632 (przystanek osobowy „Nowa Wieś Warszawska”)
  5. Podkowa Leśna, ul. Parkowa – km 25,887 (przystanek osobowy „Podkowa Leśna Zachodnia”)
  6. Owczarnia, ul. Kazimierzowska – km 27,369 (przystanek osobowy „Kazimierówka”)
  7. Grodzisk Mazowiecki, ul. Okrężna – km 30,255 (przystanek osobowy „Grodzisk Mazowiecki Okrężna”)
  8. Grodzisk Mazowiecki, ul. Nadarzyńska – km 31,950 (przystanek osobowy „Grodzisk Mazowiecki Jordanowice”)

Przedsięwzięcie inwestycyjne pn. Zaprojektowanie i wykonanie zabudowy urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (samoczynnego systemu ostrzegania) wraz z robotami towarzyszącymi na ośmiu przejazdach kolejowych linii kolejowej nr 47 zarządzanej przez Warszawską Kolej Dojazdową sp. z o.o.”, obejmujące wyposażenie kolejnych obiektów przejazdowych w nowoczesne systemy bezpieczeństwa zostało zrealizowane w ramach projektu współfinansowanego przez Szwajcarię ze środków tzw. Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (SPPW) na podstawie umowy zawartej z Wykonawcą w dniu 01.06.2016.

Podstawowymi elementami wchodzącymi w skład stworzonego samoczynnego systemu ostrzegania są tablice informacyjne, które w czasie obejmującym zbliżanie się pociągu do przejazdu kolejowego wyświetlają komunikat „UWAGA POCIĄG”. W celu zwiększenia skuteczności ostrzegania uczestników ruchu drogowego oraz pieszego zamontowano także sygnalizatory z pulsującym światłem o barwie pomarańczowej, uzupełniające informację o nadjeżdżającym pociągu. Ostrzeganie o zbliżającym się pojeździe i uruchomienie elementów systemu bezpieczeństwa odbywa się poprzez czujniki zainstalowane w torze, które są aktywowane przez pociągi na 30 sek. przed jego przyjazdem.

Przeprowadzone prace miały na celu podwyższenie nie tylko bezpieczeństwa pasażerów znajdujących się wewnątrz pociągów (uniknięcie skutków ewentualnych kolizji z pojazdami ruchu drogowego na obiektach przejazdowych), ale także bezpieczeństwa podróżnych oraz mieszkańców poruszających się w obrębie każdego z przejazdów kolejowych. Przejazdy te w większości są zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie peronów stacji i przystanków osobowych. W tym celu wydzielono oddzielne zejścia z peronów, jak również poszerzono przejście dla pieszych przez tory.

W ramach zrealizowanych robót wymieniono nawierzchnię przejazdów, co w zdecydowany sposób podniosło komfort przejazdu i przejścia przez przejazdy kolejowe. Każdy ze zmodernizowanych obiektów został ponadto wyposażony w dodatkowe oświetlenie oraz monitoring.

Zwracamy się do wszystkich użytkowników dróg oraz przejść dla pieszych w obrębie przejazdów kolejowych o zachowanie szczególnej ostrożności, jak również o stosowanie się do wskazań sygnałów świetlnych i dźwiękowych zainstalowanych w obrębie każdego ze zmodenizowanych obiektów.